19 Jan 2012

Running Over The Spike

Assalamualaikum,

What (!) PMR bahasa inggeris ditukar ke format baru?Harem sungguh *_*  dah elok molek ada 3 soalan pi tambah bagi jadi 5.Pandai diorang pilih tahun  : / hari ni ada teknik menjawab bi,boleh dikatakan macam tu la,even suara dia boleh memecahkan gegendang telinga aku yang tak seberapa elastic nih tapi aku paham dowh :) best anak murid dia dapat cikgu mcm cikgu siti tu.But,aku bersyukur la jugak dapat cikgu yang ajar aku bi selama ni :) You know what? Sedang bersedia nak gi makan tetiba hujan dan yang paling parah aina,shahira ngan azmira pula hilang.

Lepas tawaf satu sekolah cari tak jumpa,kami pi terus la,then jumpa depa lak.Aduh '=.=Lepas makan apa suma kami terus jalan gi stadium.Aku ulangi BERJALAN<---- with capital letter.Lenguh kaki tak usah dibayangkan lagi dengan matahari punyala terik.Almaklumlah selepas hujan,berlaku evaporation bak kata saiyidah.Then duduk kat bawah pokok gosip sikit *tak bersivik langsung haha :P then jumpa wan,aku pun tegur la.'Pinjam beskal weyh' aku ingatkan dia tak bagi,rupanya dia pi tunjuk kat aku dia letak beskal kat mana.Takpa aku tau tu mesti affect kopi dia minum *takdak kena mengena kan ^_^

Waktu lari tu tercampur pulak dengan budak skolah lain.Nak lari sesak pulak macam trafik kat KL.Apalagi,aku,aina,shahira lenggang je lah then jumpa junior aku.Apalagi,gosip la,muahaha.Sembang punya sembang wan datang tepi and said 'kata nak naik beskal'for your information,bunyi dia macam ayat perli padu jah :D then tengah aku lari orang belakang tegur aku.Dia kata 'HAI', hot gila kut,nak tau sapa?ni dia


weh,nak baldi,bolehlah ampa muntah kaler apa pun ikut suka.Biasalah,orang yang dilahirkan pada bulan Jun suka berangan..tak percaya?search kat google :) tahun lepas ada la abang muka ala-ala taylor lautner tapi skarang dia duk belajar di universiti kot tak silap ambil jurusan pilot tuu :/ untung la dia.Waktu nak balik pi sekolah aku tumpang anis naik keta skali ngan saiyidah.Lawak gila adik dia tuh;hari neyh memang bes gila.PENAT+HAPPY= FUN kalau nak guna formula tu pown boleyh :)

Little Painda






No comments: