15 Jan 2012

Behind 3 Tekun


Assalamualaikum and the very good afternoon to the teachers and all fellow friends.Now we invite  DyaCullen to give her 'merapu' speech.

Hello, hi :) saja ja nak test kemahiran menulis syarahan aku dalam bahasa omputih.Kalau salah jangan lupa tegur dalam cbox dalam tagbord tu yew.So,apa terjadi dalam minggu ni? First,cikgu Zul dah pindah sekolah :'( hannan kata dia tu legend sekolah.*ehem,actually mmang betul pun.As usual,homework banyak gilo :0 so okeyh la,dapat cikgu lain daripada yang lain,kelas still atas kayangan.Ohyaa,sudut pandangan dari kelas kami buley nampak hospital a.k.a HTF.Pagi-pagi boleh tengok ambulan keluar masuk hospital.Sekolah korang ada?Minggu depa dah start aktiviti koko and my feveret MERENTAS DESA.Walaupun 60% daripada aktiviti tu aku hanya duk melenggang jalan haha.bocor rahsia sudah :P aku tak mau kalah ngan budak form 1 weh,malu siot XD Korang nak tau dak persatuan,kelab and sukan aku ambik apa.Meh sini aku nak gitaw

persatuan : Persatuan Bulan Sabit Merah 
p/s: actually masuk ni sebab ada banyak aktiviti and sebab nak penuhkan buku koko

kelab: skim pinjaman buku teks
p/s: aku kamcing dengan guru penasihat kelab :) sambil susun buku buleyh belajar geo
sukan : hoki
p/s: kelab lain aku tak minat,actually aku nak main bola sepak.. BEWARE (!)

Alalala van persie..comel tahap gitu.Alamak jari aku dah putus dah 0.0 just kidding.Tu pakwe aku naah even he married.Epic gila pic dia.Air liur korang jang duk meleleh nak.Biaq aku sorang jah,peaceee :D look his son,
Trololo,like father like son.Rasa macam nak cubit jah pipi tembam tu.So,memanghomework banyak giler.so i want to finish it.buhbye :) ARSENAL forever..



No comments: