7 Dec 2011

hurmm

Alamak =.=' hari neyh dah berapa haribulan hah? Ya Allah,tadi aku ada baca blog neyh CassiElf dia cita pasal turun kelas :( aku faham camna perasaan dia, kalau jadi kat aku macam mana? 3 waja? simpang malaikat 44 :'( aku x maw duk klas tu weyh, please lah, aku dapat 1 A jah kot..yang len B except math aq dpt C ..HAH..dah terbongkar result akhir tahun aku.Malu kowt kalo aku turun kelas.dah lah bdk klas tu mcm *beepppp (censored)kalau aku duk klas yakin boleh tahan lagi..cekal ka..neyh waja, bluekk, rasa gelap masa depan aku neyh.Dari darjah 1 sampai ke tingkatan 2 ni,aku x penah turun klas kut.Suma first..huwaaa :'( please help me Ya Allah.. kalo tuan blog aku baca tadi nak mati aku pulak rasa nak terjun bangunan..  aku x sanggup..kim bum..tlg aku, give me some spirit.Awat pihak skolah x umum ja terus duk klas mana? umum la kat official website ka,facebook ka..adoih,kena tunggu 2 januari ler pulak.. rasa mcm pedang samurai tengah membelah jantung aku tau..punya la seksa nak tunggu result duk klas mana...arghhhh,rasa nak p gunung mana2 and jerit kuat2..huhu,tensyen gila.. ak forget about this deanna..tarik nafas *huuuuup* and lepas slow *huuu* it gonna be alright okeyh, said kim bum with cute face..kyaaa XD *pandai pulak cakap melayu*

Hey2,baru balik tuisyen dah tulis post cenggini..haiiiyah btul.Someone has like my status.Awat dia pelik sangat hah? masuk neyh dah 3 kali like post aku.*baru 3 kali ja kut* haishh..jangan kacau dia deanna,dia dah ada gf, kau ambik la aku jadi boyfren kau, taylor lautner said with gentleman face..aww :3 HAHAHA..perasan gila aku,siap berimaginasi lagi tu.Tapi aku harap depa break la cepat2 skit. *wah,nampak sangat kau x puas hati depa kapel deanna* hah,kau kluar dari ceklist aku,.muahaha..ketawa dalam gelap sebagai tanda kekejaman.Weyh,isu tudung labuh aku dah selesai..hore :D mak aku dah cut tudung tu bagi medium skit.Wohooo,toksahlah aku nak cover tudung labuh tahap tu -.-' 

hey,doakan aku supaya jangan turun kelas ekk..sayang korang *awat gedik sangat ayat?*

-out-

No comments: