8 Dec 2011


Hey peeps :)
how your day today? good or it is bad ?Hey look, i have update this blogger.Look at the gadget..something different? yeah the shoutmix and the exchange link down there.Pesanan ni untuk suma blogwalking terhormat yang datang ke blog ni.. shoutmix baru ni x leyh attach link so aku dah add exchange link gadget kat bawah sekali.Ya, atas slide twilight tu.just put your name and your blogger url, insyaallah aku akan follow balik :) nak tau apa aku harini? hari hari aku buat keja yang sama sahaja :( bangun pagi,sidai baju,sapu sampah depan rumah,lipat baju and then, buka laptop surf internet..tiap2 hari macam tu la aku :( korang dah bercuti sampai mana dah?KL?sabah?penang? or LONDON? untunglah ampa parent x sibuk.Parent aku sibuk cuti ni soo,terperangkap la aku dalam rumahku syurgaku neyh...Sambil2 tu aku blogwalking blog orang lain.skali pandang blog orang lain cantik gila,mai kat blog sendiri *&^%$#@!!! huduh gila. not in mood rite now.kbye



No comments: