charming

Hey peeps :D
yeah you right *blinkblink* that 'BOYS OVER FLOWER'.Kali ni dah kali ke 4 aku tgk cita neyh.Sweet kan.Suka sgt kat Ji Ho.Omg >.< cute plus plus XD hey,teringin gak aku nak masuk sekolah tue.Ada kad merah (macam padang bola sepak) ada F4 yang kiut tahap,kafeteria dia mantap beb.Kalau x aku tak kawan ngan nazlifa la,mesti aku tak tau yang cita neyh wujud.thankx Naz :) u mean a lot to me :') bukan takat cita korea ni jah aku minat, cita Playful Kiss dan City Hunter pon aku minat.You know what...aku ada pakwe baru ^_^ lagi hensem dari anak pak don tu...5 kali ganda hensem daripada sotong lembut tu..and he the cutest man in the world..he is...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aww :3comel ala kiut gitu kan>.< kim bum <3 i love you .. BUT! your number is 4 because number 1 belong to Peter (carlisle cullen) number 2 is taylor lautner,number 3 is robert pattinson and number 4 is you...ya,that you KIM BUM <3 cute dolly face :3 he has sexy eyes.Aww mata dia comel gila...senyuman dia yang dalam gambar tu adalah senyuman yang bisa membunuh semua fans dia tau..aww..he's cute :3 your everything to me..tapi..banyak mana kaum hawa yang dah jadikan kau boyfren depa hah?mesti ramai kan..jangan la buat muka cenggitu..ala.. >.< *tengah bercakap dengan gambar* =.=' ok..im done with this picture..let move to this other kim bum pic :D

His smile can kill me in 5 second.. 1..2..3..4..5 ok im DIE -.-' 
if i die young,
bury me with KIM BUM,
lay me down on a bed of white roses,
sink me in KIM BUM pool,at his house
send me away with his killing smile
o'oh
wah,sejak bila aku jadi composer?coming soon on daenialonyx VEVO. wargh vevo gitu.perasan tahap dah aku -.-'

SO hey,tomorrow my tuition started. Yay : D with cheerful heart.Matematik,you are my second killer..setiap kali aku tarik langsir jah mesti imaginasi aku take part.nak tau apa imaginasi aku.. Aq bukak langsir and then tajuk polygon dalam matematik tu sergah aku.Dia suruh aku selesaikan suma soalan susah tahap kat aku then mak aku panggil dan aku tersedar daripada imaginasi aku yang super tahap tu.Nampak sangat aku tensyen kan..haha wish me luck for this kaming PMR *terbaik ayat kaming tu*

p/s:apsal adik aku 2 orang neyh asyik sebut perkataan DON jah?and apsal parent aku asyik cakap pasal DON? apsal suma warga dalam rumah neyh?DON jadik topik?apapah?