im still ur fwenz

hari ni dugaan la mai skolah.. disebabkan minggu ni stat posa <masa aq untuk bertaubat dan jd baek.>.aq tunggu la bas kat tmpt besa aq tunggu tu la.. kan posa.. kedai tu tutup la kan.. aq dengaq la bunyi pelik.. punya la dada aq dup dap mcm nak tercabot la.. memula pikir positif yg kowt kuceng la kan or anything else..  tetiba dengaq bunyi mcm org nanges.. dlm pala otak aq pikiq dah yg ituMyEm0.Com.. pepaham la kan melalui gambaq tu.. tgh getaq kaki tu..bas mai jgk.. waktu tu aq rasa mcmMyEm0.Com mcm lepaih suma.. aq trus masok dlm bas .. dgn getaq +habih bersyukur dah.. sampai skolah ja aq rasa yg aq ni dah buang tebiat.. nak tau what.. aq pegang penyapu kowt hari ni.. x caya tanya anis farhan.. kan..kan..? hari ni mukhriz jd MC .. dgn pelat `R` dia yg x serba boleyh tu.. alahai.. waktu penyampaian hadiah td ada kumpulan futsal yg menang.. ni senarai nama geng futsal.. x suma aq ingat
-Form2 FC
-Sepak senget FC<geng zahier dah tu>
-Insyaallah menang FC
-Apa pun tak boleh FC
-Manis tak kurma ini FC<abg hazwan,ngan ezzy>
-Gelak FC

ADA lagi tapi aq x ingat la.. pas2 form 2,4,6 rendah kami kena tunggu kat dewan pasal kena dengaq org dari New Zealand ngan yg laen.. sepanjang tu aq dpt paham la apa yg depa dok ckp tu.. walaupun high speed depa ckp.. tp alhamdulilah aq dpt paham apa yg dicakapkan tu..

Ada pertunjukan fesyen tau.. ezriq take part skali XD dia pakai bju sult. Brunei jln skali ngan kakak fom 5.. Waah.. sepanjang dlm klas aq x ckp ngan zarif   hakikatnya x sedeyh pon.. malah aq rasa mcm nak MyEm0.Com..ganas woo XD. dia kata dia tension ngan aq.. aq pon mesti balas la kan.. aq ckp"kalau ag tension ngan aq skali...aq tension ngan ag sploh kali ganda daripada ag" diam trus mamat senegel tu..
i saw u. u walk beside me ngee ;D