7 Jul 2011

Semalam menggila Korea ngan English :D

Semalam ada PBSM pepagi ada pemgumuman dah...ingatkan nak makan hamper tu..rupanya pasal aktiviti gotong royong..huh..kerol perry jgk jadi ketuanya..tapi x pa la aq setuju:D..kebetulan anis farhana x stay hari tu..so aq,ena annisa,shahira ngan saiyidah kami makan la kat kedai pak lang shahira...Tp yg bes tu bila dpt jumpa cegu azu..we all miss her !!tp keja mcm tu jgk..berlambak..tetiba kluar pengumuman yg perbarisan rumah perlis sila pergi ke dataran intergrasi..anis farhana pon xcited la..makan hamper(bkn makan hamper..keropok dlm hamper)..anis kta yg abg nsem aq bagi kat dia roti tu..huwaa..aq nak jgk..cap jari dia itu penting..hahaxc...

petang tu kmi dok tunggu la anis x mai lagi..tetiba mai idea aina ngan shahira buat talk show..depa dua kumpulan korea yg mai malaysia..aq jadi manager(dipaksa sebenarnya..)saiyidah &  fatin jadi host rancangan..nama kumpulan kami memula POP:ena=P Shahira=P,aq=O..so jadila nama POP tu..pastu nampak la kevin ngan Hp dia tu..yg kami merepek bahasa inggeris apa tah..tetiba aina ckp apa tah dia tergelak..mesti dia ingat yg kami ni x btoi :) pastu mai anis plak..tukaq plak anis ngan fatin jadi host si Saiyidah jadi =S..so kumpulan kami nama OPPS..haax mmcm2..

Time PBSM TU..cegu saiful dok ckp ja kan..yg aq ni ngantuk tahap gaban dah..aq pon tetidoq..celik mata nampak abg kerol ngan kakak tu dok tengok aq..hahax kantoi beb >:)

ayat baru
U at seoul but i dont know seoul where but i still finding u soul,but ur name is Sol..i need ur soul Sol..plz back from Seoul

(merepek plak)

No comments: