5 Jul 2011

Sejarah u like a killer to us!!!

Hari nih..klas Sains..Menarik hari ni punya xperiment.Anis Farhana x mai la..huhu..Aq ngan Saiyidah mmg antu 2 ekoq..xperiment tu ada A,B,C,D..yg xperiment A,B,C x bes sbb kami kan pro dah so kami leyh predicy hasilnya nanti(cewah ayat orang x sedaq diri)kami buat xperiment D yg bleyh meletup bunyi 'POP'.saiyidah suruh aq bagi licin aluminium apa tah yg nak letak dalam acid tuh..and then kami rendam lah goncang punya goncang gas hydrogen dah berbuih terus kami masukkan glowing splinter and then bunyi 'POP' dapat dihasilkan dan didengari(ayat PALING TERBAEK dah ni!!)yg puak-puak len pon teruja*(kumpulan lain)..kumpulan bunyi paling slow bunyi dia kumpulan Carah(Sarah)..kumpulan paling kuat kumpulan kami ler..yg Shahmin tu taw kata kat aq ja yg takut api.mai tang dia ..dia pon takot..hampeh punya orang..geng mukhriz geng last kan suma mata tertumpu kat depa ja la kan..yg syok tu anwar badan ja bsar tp takut api..hantu btoi..bila kluar bunyi 'POP' tu mukhriz buat muka terkejut..suma dlm lab pakat gelak..

Waktu geo cegu x dak..so buat la keja sendiri..mcm haprak..tangan aq gena tah..tulih jadi pelik..waktu rehat makan apa aq..nasi ayam+telur..then nampak minah yg rampas kebahagiaan aq tuh..huh!!waktu seni mmg paling gempak,giler bes..buat rotan..aq ngan mukhriz kami bekerjasama..yg daniel dok kata kat zarif..aq suka mamat itukah??yang penting 3 orang terpahat dalam hatiku(cewahhh :D)siapakah org tu..rahsia ler..:~)yg ammar dok sembur ayaq(air)kat aq ngan mukhriz..antu btol....buat rotan harinih bley tahan la susah..no REALLY SUSAH..yg shahmin tu dok kata dia yang buat padahal daeng yang buat,,

hari ni mmg bengang la waktu sejarah..Cegu sejarah tu.org tanya pon salah maw x tanya kta x paham...yg ni ditujukan kat Saiyidah...Bengang arghhh!!

balik tu mmg nampak buah hati aq naik moto..aina kata dia p jempt pak dia kat skolah sheikh..mna ada anak jemput pak..pak jempuat anak ada larh..bayangkanlah naik moto plak to..nukilan aq hari ni..paham la ayat dia ckit maw x paham toksah bca..

i stole ur soul at seoul but u stole my heart too at seoul tu..and i see ur soul is at seoul,but i don know ur soul at seoul..<apa aq merepek nih?>saiyidah aq nak dengaq ayat ag plak keh..keh..;D

No comments: