benci tanda syg??

ya rabbi..malangnya hari ni..tp aq ada buat lagu..bca naa

pabila masuk thn 2011
ku teruja,gembira semua ada oowh
ku terasa bahgia
ku ternampak namamu dalam kertas senarai
ku terdiam berfikir kamu yang mna satuuu
aku keliru..
pabila sudah berbulan belajar di dlm klas tingkatan 2
ku tersedar yg aku menjadi rakan karibmu oowh
apakah ini semua..

tapi..pada tanggal 29 julai 2011...
kau buat aq terdiam tanpa kata apa-apa..

pabila kau sebut yg kau benci aq
ku terpaku berfikir kenapa kau benci aku..
lantas aku mengambil keputusan yang tak berapa cerdik
ku terus kata kepada kau yg aku benci kau juga..

kau mula berasa panik
lantas kau pula yang datang meminta maaf
ku buat tak peduli bahkan aku halau kau..
kau tak putus asa

pabila kau skali lagi sebut kau benci aku
ku katakan aku benci kau
lantass...kawanmu berkata..
benci itu tandanya sayang
kau pula terus menjawab
itu sebab kau benci aku..

ku terdiam,terkelu tak tahu nak buat apa
kepala otak aku fikir
adakah kamu serius atau main-main
aku terkeliru..

APAKAH INI SUMA??

SEBENAQNYA lirik ni aq bantai ja..menatang ni la yg zarif sebut kat aq..wargh..nak tau hari ni dia buat apa kat aq..first...dia mintak maaf kat aq,,then dia tlg bagi ketas math  kat aq..sanggup dia naik atas klas semata-mata nak amik ketas math kat aq..,,then dia mintak maaf kat aq skali lagi..aq buat x peduli ja..cian la plak kat mamat tu..

td kan..nampak abg tu aww